Stránky

Absolut Unique

Některé vánoční dárky se řeší samy. Příkladem je třeba speciální edice Absolut vodky, která se odhaluje v ten pravý předvánoční čas. Limitovaná kolekce zní dostatečně výběrově a taky tak vypadá, ať už je oblečená do rudých flitrů, vypadá jako disco koule nebo jsou její skleněné křivky obtažené černou ocvokovanou kůží. Letos je to ovšem super unikum. Žádná lahev nebude stejná! Jak se to povedlo? Jak jinak, než přes computer. Lidská hlava jen vymyslela vzory - 51, vybrala barvy - 35 a algoritmus, podle kterého automaticky ovládaný stroj dokáže zmixovat až 94 triliónů různých obalů. Takže, i když Absolutkou podarujete víc lidí, každý z nich dostane jedinečný dárek.)

Záplava unikátů. www.absolut.com/unique
Nápad je to chytlavý, ale podle mě bude výsledkem paradoxně tuctovost. V řadě za sebou vypadají lahve hezky, samy o sobě ale lehce splynou s milióny dalšími a to nejen od své domovské značky. Je skvělé, že je každá jiná, žádná ale zároveň není ničím zajímavá, protože jejich designu chybí koncept. Je to jenom jedna z náhodných kombinací, kterou provedl nekreativní stroj. Možná to vidím až moc pesimisticky, asi potřebuju vodku.)

Na závěr ty nejikoničtější láhve, které se mi absolutně vryly do srdce a jejich obsah kdysi se stejnou vervou do krve.) Zdrojem všech fotek je press sekce značky Absolut.

Objevila jsem ji na letišti (jinde nebyla dostupná) při jedné pracovní cestě do Německa. Dostala mě kávová příchuť a  kosmopolitní grafika.
Třpytivá kolekce odráží čistotu obalu i vnitřku.) Absolutní nádhera.
Na závěr to nejlepší z nejlepšího. Aboslut disco byla prostě nej. 

4 komentáře

  1. Je to nádhera a důkaz, že obal prodává. Já vodku moc nemusím, ale kvůli lahvi si ji občas koupím :). Absolutky jsou nej!

    PS: Měla jsem přesně ten samý námět na článek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No, to už je ovšem téměř telepatie:) Jsem zvědavá u těch příštích, to si zase na řadě Ty.)

    OdpovědětVymazat
  3. V časopise Premiere kdysi vycházely plakáty s reklamou Absolut. Já si je někam schovala a už asi 14 dní je marně hledám. Tenhle článek beru jako znamení, že to ještě nemám vzdávat.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No, to určitě ne, taková cennost! Držím palce:)

    OdpovědětVymazat

Těším se vaše názory, postřehy a připomínky, které mě motivují psát dál:)