Stránky

Nejlepší kuchařka? Ta z Alberta!

Absolvovala jsem kvůli ní tři několik autobusových stanic vzdálené nákupy, ačkoliv z okna koukám na Billu. Prostě jsem se úplně zbláznila a zatoužila jsem kuchařku mít. Koupit si ji? Nikdy! Ten pocit, kdy jsem s pokladní směnila čtyři zvonečkové nálepky za jeden tlustý svazek receptů od jara do zimy, patří k nejeuforičtějším zážitkům v tomhle týdnu:)

Téměř k slzám mě naopak přivedlo zjištění při druhém (několikatisícovém) nákupu, že za něj dostanu jenom jednu nálepku! Bod totiž zákazník obdrží za každý nákup v hodnotě 700 Kč, nikoliv za každých 700 utracených korun. V pláč jsem u pokladny nepropukla jen proto, že mi prodavačka "darovala" nálepku navíc, kterou tam někdo nechal. (Jak mohl??.)

Teď mi knížka nebo spíš tlustý katalog "Albert v kuchyni od jara do zimy" leží na stolku a já se ho skoro bojím otevřít. Zvládla jsem zatím jen úvod, který mě dostal hned první větou: "Od této chvíle nepotřebujete žádnou jinou kuchařku než právě tuto". Pevně tomu věřím a plánuju si, že minimálně každý druhý den budu vařit teplé večeře. Snad mi obojí přesvědčení vydrží aspoň do Vánoc:)

Teď už jdu spát, ale hned zítra zchecknu první zimní recepty.)

6 komentářů

  1. :) Hned mi naskočil film Julie and Julia /nebo naopak?/, tak třeba se dočkáme nového blogu. Ať chutná!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem neviděla, ale teď jsem si přečetla o čem to je:) Je teda pravda, že máslo je taky moje hlavní ingredience - vypěstovala to ve mně babička, co mi z něj dělala "růžičky".), ale jinak to na další blog nevidím. Pohromu v kuchyni budu dělat tajně:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, nějak tu nešikovnost musím kompenzovat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kuchařka je krásně zpracovaná, ale za 2800 Kč? To přeci nee! Na to je až příliš drahá :-(

    OdpovědětVymazat
  5. No, když se to takhe napíše, tak jo. Ale samostatně stojí 300 Kč, a když člověk sbírá body, tak sice musí utratit tuhle částku, za ni ale kromě kuchařky dostane také nákup ve stejné hodnotě, že?.) Já jsem zvolila druhou varinatu s tím, že něco jíst stejně musíme. Dneska se z kuchařky chystám poprvé vařit, uvidíme jestli výsledek bude publikovatelný na blogu:)

    OdpovědětVymazat

Těším se vaše názory, postřehy a připomínky, které mě motivují psát dál:)