Stránky

Barevný minimalismus

Naprosto souhlasím s tím, že v jednoduchosti je krása. Nekomplikované tvary a jednoduché provedení jsou příjemné na pohled, ale když se na ně člověk dívá často, zjistí, že jim chybí energie. Potřebují zkrátka pořádnou dávku sytých barev, které se postarají o svěží výsledek. Kanadská grafička a ilustrátorka Jag Nagra tenhle styl nazývá barevným minimalismem a já jsem se do něj zamilovala. Líbí se mi nejen v umění, ale taky v interiéru i v módě:

Jag má v bytě vlastní polštáře i ...
... obrázky od Society6, zdroj


Pozvánky na party k narození miminka

Sice v poslední době moc necestuju a v mapách se ztrácím, ale tenhle obrázek od By Myyna miluju.)

Bílé stěny, jednoduchý nábytek a růžová podlaha v bytě designéra Jana Plecháče, zdroj

Takhle v Japonsku vypadají banky, když je navrhuje francouzská architektka Emmanuelle Moureaux.), zdroj

Art by Niki Pilkington

Aňa Geislerová na letošním Designbloku, zdroj

Podobně laděný outift z mého Pinterestu

A z Pinterestu je i tenhle fascinující obrázek

8 komentářů

  1. Jag Nagra je úžasná ... díky za objevení!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první obrázek :-).... úžasná sofa a lampa achh joo

    OdpovědětVymazat
  3. Nejkrásnější je Aňa :-) Mimimalismus miluju ve všech podobná, i barevný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, sluší jí to moc. Krom outfitu se mi líbí ten šik sestřih.

      Vymazat
  4. No ta grafika je ňuňu! Ano, barevný minimalismu můžu i já!!!

    OdpovědětVymazat

Těším se vaše názory, postřehy a připomínky, které mě motivují psát dál:)