Stránky

Mám malý stan

Stanování v přírodě je romantická věc, ke které ale současná nabídka stanů zrovna nepřispívá. Výrobci se předbíhají, jaké technické možnosti u stanu nabídnou, a dobrý design a romantické propojení s přírodou se tak postupeně vytrácí. Je tu ale naděje. Studentka pražské UMPRUM Viktorie Prokopová v rámci své bakalářské práce v Ateliéru designu a interiéru navrhla Malorku - stan pro rekreační účely. Cílem bylo vytvořit rekreační přístřešek do přírody, ve kterém si lidé odpočinou od hektického života ve městě. Stan v příjemných světlých barvách nemá žádnou nosnou konstrukci - jednoduše se totiž zavěšuje na strom a stává se tak přirozenou součástí přírody. Tak doufejme, že výrobcům tenhle skvělý nápad neujde, a nabídka stanů bude brzy o něco zajímavější.)

Viktorie Prokopová: Malorka - stan pro rekreační účely. Fotku i s parádním modelem jsem pořídila včera na přehlídce bakalářek a diplomek, které jsou do dneška vystaveny na UMPRUM. 
Stan se skládá z polyesterové podlážky, PUR matrace potažené plátnem, moskytiéry a nepromokavého pláště a jde i s kolíky jednoduše srolovat do úhledného uzlíčku. 

Na přehlídce letošních diplomek a bakalářek jsem viděla spoustu dalších zajímavých věcí, o kterých určitě ještě budu psát. A jestli je nechcete prošvihnout, běžte se na ně podívat. Dneska máte poslední šanci. Škola je otevřená od deseti ráno do šesti večer. 

2 komentáře

  1. To já jsem zase byla na diplomkách v Domě pánů z Kunštátu. Taky dost dobré! :)
    A stan bych chtěla. I když těžko říct jak by odolal třeba bouři...

    OdpovědětVymazat
  2. No paradni ale ja jsem desne rozmazlena a stara na to stanovat nepohodlne...kdyz se chci spojit s prirodou tak si lehnu na travu a pozoruju mravence ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se vaše názory, postřehy a připomínky, které mě motivují psát dál:)